Альфа-Банк Україна відкрив у Сумах нове відділення

Новини 31 березня 2017 - 16:08

В березні в Сумах Альфа-Банк Україна відкрив відділення нової сервісної моделі за адресою вул. Воскресенська 13 Б, що знаходиться в центрі міста.

Так, на 150 квадратних метрах нового відділення Альфа-Банку представлені зона самообслуговування (24/7) з двома АТМ, фаст-зона з робочими місцями для проведення операцій в інтернет-банку My Alfa-Bank, а також комфорт-зона для укладання договорів, що облаштована зручними меблями для комфортного очікування та навіть дитячим куточком.

Вигоди від обслуговування у відділенні Альфа-Банку отримують не тільки фізичні особи, а й представники бізнесу. В їх розпорядженні термінал Alfa Smart Pay, який надає можливість здійснення операцій з миттєвого зарахування готівкових платежів і торгової виручки на поточні рахунки компанії.


«Роздрібним клієнтам та представникам бізнесу Альфа-Банк Україна пропонує найбільш інноваційні продукти та сервіс. За один візит до нашого відділення, ви відразу задовольняєте максимум своїх фінансових потреб, адже, окрім якісних консультацій, розрахунково-касового обслуговування та операцій з АТМ, ми надаємо доступ до інтернет-банку «My Alfa-Bank», — зазначила Тетяна Єрмакова, керуюча відділенням Альфа-Банку Україна в м. Суми. — Разом з тим, індивідуальний підхід у вирішенні фінансових потреб — це один із ключових параметрів, що відрізняють Альфа-Банк від інших».

«Дуже зручно, що нове відділення Альфа-Банку розташоване в центрі міста. Тут гарний сервіс, банк подбав про всі зручності для клієнтів, в тому числі, для тих, хто очікує на обслуговування або приходить з родиною. Бажаю Альфа-Банку комфорту, тепла, гарних та надійних клієнтів», — ділиться враженнями Ірина Рибальченко, клієнт Альфа-Банку Україна.

У новому році Альфа-Банк Україна продовжує впровадження нового формату сервісної моделі обслуговування клієнтів. На даний момент відкрито близько 20 відділень нової сервісної моделі в таких містах: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Херсоні, Чернігові, Сумах, Львові та Луцьку.

Нова сервісна модель передбачає зони, призначені для вирішення різних фінансових потреб клієнтів:

• Зона самообслуговування (24/7), де представлені операції з банкоматом і терміналом самообслуговування, а також продуктовий стенд банку;

• Фаст-зона, де проводяться операції тривалістю до 10 хвилин: короткі консультації, перекази, платежі, поповнення ощадних вкладів;

• Комфорт-зона - це місце, де укладаються угоди з банком, які займають приблизно 30-40 хвилин часу: відкриття депозитів, кредитних карток, РКО та інші операції. В комфортних умовах і без поспіху клієнти отримують кваліфіковану консультацію менеджерів банку, вибирають правильне рішення і обговорюють аспекти договору.

Кілька відділень нової сервісної моделі Альфа-Банку передбачають також зону персонального обслуговування - сервіс для заможних клієнтів.

new popup
Ми оновлюємося!
Зацінити бета-версію нового сайту можна хоч зараз.
На новий сайт