preloader

Комплаєнс

Для ефективного функціонування сучасного банку в умовах постійних економічних потрясінь потрібен єдиний механізм, який запобігатиме їх негативним наслідкам. Комплаєнс у більшості розвинутих країн світу та в Україні став механізмом, який покликаний забезпечити фінансову стійкість банків та допомогти уникнути втрат від невідповідності роботи банків внутрішнім та зовнішнім стандартам (правилам).

Комплаєнс - це система процедур, правил та заходів контролю, спрямованих на забезпечення дотримання банком або працівником законодавства, етичних стандартів, регуляторних вимог та внутрішніх правил.

Основна мета комплаєнсу - забезпечити виконання законів і правил, запобігти порушенням, мінімізувати ризики і зберегти репутацію банку.

Комплаєнс-ризик - імовірність виникнення збитків/санкцій, додаткових втрат або недоотримання запланованих доходів або втрати репутації внаслідок невиконання банком вимог законодавства, нормативно-правових актів, ринкових стандартів, правил добросовісної конкуренції, правил корпоративної етики, виникнення конфлікту інтересів, а також внутрішньобанківських документів банку.

Банк, для забезпечення високого рівня ефективності комплаєнс, здійснює управління ризиком репутації шляхом запобігання реалізації подій ризику репутації та створення позитивного іміджу Банку у його сприйнятті основними суб’єктами: клієнтами, контрагентами, акціонером та контролюючими органами.

З метою належного управління комплаєнс-ризиками в АТ «СЕНС БАНК» створено Департамент контролю норм комплаєнс.

 

Кодекс поведінки (етики) АТ «СЕНС БАНК»:


У Банку затверджено один з основних документів, спрямованих на управління комплаєнс-ризиком - Кодекс поведінки (етики) АТ «СЕНС БАНК».
Це основний документ, який визначає стандарти діяльності Банку та ділової практики та професійної етики керівників і працівників Банку, а також відповідальність за порушення цих норм.

Кодекс встановлює:

  • етичні та професійні стандарти Банку і шляхи їх дотримання;
  • єдині цінності, правила ділової поведінки та етики, спрямовані на підвищення ефективності та корпоративної культури, фінансової стабільності Банку, зміцнення взаємної довіри учасників ринку банківських послуг;
  • основні засади єдиної корпоративної культури та її розвитку, заснованої на високих етичних стандартах, підтримання в колективі атмосфери довіри, взаємної поваги і порядності;
  • шляхи виявлення і запобігання потенційних ризиків, вирішення проблем, що мають етичні аспекти;
  • шляхи підвищення і збереження довіри до Банку з боку ділового співтовариства, зміцнення репутації відкритого і чесного учасника ринку.

Порушення положень Кодексу може слугувати підставою для вжиття відповідних заходів, притягнення до адміністративної, кримінальної відповідальності, накладення стягнень, серед іншого, дисциплінарних, аж до припинення трудових відносин, відповідно до чинного законодавства.



Інформування Банку про будь-які порушення законодавства, будь-яку неетичну поведінку або подію:


У разі якщо Вам стало відомо про будь-яку незаконну, невідповідну, неетичну або недоброчесну поведінку, нелегітимну практику бухгалтерського обліку чи аудиту, про зловживання або прояви корупції та будь-яке інше порушення вимог Кодексу поведінки (етики) АТ «СЕНС БАНК»,  внутрішніх документів Банку чи законодавства України, незалежно від того, чи сталося таке порушення, чи може статися, Ви можете звернутися на конфіденційну лінію довіри We_care.

Документи