Переваги «Моментальної розстрочки»
Ставка та термін
Зручно
Жодних документів
Попередження
Можливі наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою
1. Можливі наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою з надання споживчого кредиту або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання споживчого кредиту:
1) при отриманні кредиту:
- Позичальник повертає суму кредиту відповідно до умов договору та вимог законодавства України;
- у Позичальника виникають витрати у вигляді процентів, комісій та інших сплат за послуги Банку згідно з умовами кредитного договору.
2) при сплаті заборгованості по кредиту:
- У разі невнесення Позичальником суми обов’язкового щомісячного платежу до 17:00 за київським часом останнього дня платіжного періоду відсотки за користування коштами відновлюваної кредитної лінії, нараховані згідно встановлених тарифів, сплачуюються за рахунок Відновлюваної кредитної лінії
3) у разі несвоєчасного погашення кредитної заборгованості або інших порушень умов договору:
- до Позичальника можуть бути застосовані штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня) згідно з умовами кредитного договору;
- у визначених кредитним договором випадках Банк має право вимагати дострокового погашення платежів за споживчим кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов’язання;
- Банк має право звернутись до колекторських компаній, що діють в інтересах Банку.
Питання та відповіді
Що таке “Моментальна розстрочка” Sense Bank?
Моментальна або миттєва розстрочка – це коли ви можете купити щось дороге (наприклад, телевізор чи холодильник), але не платити всю суму одразу.
Натомість, банк дозволяє розподілити цю суму на кілька платежів. Ви робите невеликі платежі щомісяця, доки повністю не погасите борг. У такий спосіб, ви можете отримати потрібну річ зараз і сплачувати частинами.
Чим розстрочка відрізняється від кредиту?
“Моментальна розстрочка” і кредит – це два способи отримати гроші або купити щось, коли вам зараз не вистачає коштів. При розстрочці ви отримуєте товар і оплачуєте його частинами впродовж короткого часу, як правило, кількох місяців.
В кредиті ви також отримуєте гроші або товар зараз, але повертати їх треба буде довше – можливо навіть кілька років. Однак при кредиті може бути більше відсотків, тобто ви заплатите більше грошей, ніж взяли.
“Миттєва розстрочка” часто використовується для менших покупок, які можна швидко погасити, наприклад, новий телефон. Кредит може бути корисний, якщо ви хочете взяти більше грошей або купити щось дорожче, але вам зручно платити поступово.
Перш ніж приймати рішення, важливо зрозуміти умови “Моментальної (миттєвої) розстрочки” та переконатися, що ви зможете сплатити гроші вчасно.
Які переваги та умови у послуги “Моментальна розстрочка” від Sense Bank?
- Реальний щорічний відсоток “Моментальної розстрочки” на трати по кредитній картці становить 51,8% упродовж 24 місяців. Щомісячна комісія розраховується так: 1,8% для 3 або 6 місяців, 2,5% – на 9 або 12 місяців, 2,9% – на 18 або 24 місяці.
- Після придбання товару, у вас є 2 тижні, щоб оформити його на розстрочку у цифровому банку Sense SuperApp.
- Оплачуйте покупки кредитною карткою – і ніяких додаткових документів вам не знадобиться. Все просто :)
Щомісячна комісія від суми розстрочки складатиме:
- 1,8% на термін 3 та 6 місяців;
- 2,5% на термін 9 та 12 місяців;
- 2,9% на термін 18 та 24 місяців.
Розберемо на прикладі: ви хочете придбати холодильник за 15 000 грн і вирішуєте взяти “Миттєву розстрочку”. Ви здійснюєте покупку, а потім в мобільному банку Sense SuperApp перетворюєте її на розстрочку терміном на 6 місяців. Вам потрібно буде сплачувати щомісячний платіж у розмірі 2770,01 грн.
За прикладом розрахунку процентної ставки можете скористатись калькулятором “Моментальної/Миттєвої розстрочки”.
Якщо ви захочете повернути товар у магазин, то продавець поверне гроші на вашу картку. Для того, щоби погасити розстрочку, вам потрібно перерахувати суму, яку продавець повернув, на закриття розстрочки в мобільному застосунку (розділ "Продукти" – "Мої розстрочки").
Придбати товари або послуги за кошти з кредитної лінії ви можете без внесення першого внеску.
“Моментальна розстрочка”: що необхідно для оформлення?
- Увійти у мобільний банк Sense SuperApp.
- Якщо не має кредитної картки – оформити її. Це швидко і просто.
- Здійснити оплату карткою за рахунок кредитних коштів.
- У розділі "Історія операцій" або "Мої розстрочки" з'явиться пропозиція для оформлення моментальної розстрочки.
- Обрати бажаний термін розстрочки та підтвердити свій вибір.
Сума кредитного ліміту – від 500 гривень до суми доступного кредитного ліміту на картці. Кредит за програмою “Моментальна розстрочка” надається на термін від 3 до 24 місяців.
На що не можна оформити “Моментальну розстрочку”?
Є перелік товарів і послуг на які не поширюється дія програми “Моментальна розстрочка” Sense Bank. Наприклад, платежі за розваги та ігри на сайтах, а також внески до соціальних, політичних та благодійних організацій, які мають коди продавців:
-
МСС-коди, по яким неможливо оформити стандартну розстрочку по картці:
-
9402 — оплата послуг державної організації, зокрема пошти;
-
9405 — платежі між держслужбами і органами (більш актуально за кордоном);
-
8675 — автомобільні асоціації;
-
8734 — випробувальні лабораторії (не медичні);
-
7299, 7399, 8999 — інші сервіси (не торгівля);
-
8699 — організації, які неможливо однозначно класифікувати по виду їх діяльності;
-
7841, 7993, 7994 — відеорозваги, спеціальні розважальні заклади;
-
8398, 8641, 8651, 8661 — політичні, релігійні, соціальні, благодійні організації;
-
5933, 6530, 7995, 9223, 9754 — ломбарди, казино, тоталізатори та інші гральні/заставні заклади;
-
6211, 9211, 9222, 9311, 9399 — оплата державних послуг (наприклад, штрафи, збори, судові виплати, аліменти та інше);
-
4829, 5816, 6010, 6011, 6012, 6050, 6051, 6529, 6532, 6533, 6534, 6536, 6537, 6538, 6539, 6540, 7321 —фінансові перекази і зняття готівки;
- 4900 — тільки для оплати комунальних платежів в Sense SuperApp. Якщо платіж на іншому ресурсі з цим МСС, розстрочка доступна для оформлення.
Також обмеження діють на зняття готівкових коштів із кредитної картки та безготівкові перекази.
Сподіваємось, нам вдалося відповісти на всі питання щодо програми “Моментальна розстрочка”. За додатковою інформацією звертайтесь до нашого Центра цілодобової підтримки клієнтів за номером 0 800 50 20 50 – або пишіть агентам підтримки у Sense SuperApp.
Sense Bank – є сенс мати надійного партнера у світі фінансів!
Сума кредитного ліміту
Сума кредитного ліміту — від 500 гривень до суми доступного кредитного ліміту на картці.
Строк надання кредиту
Строк, на який надається кредит за Програмою «Моментальна розстрочка», становить від 3 до 24 місяців.
Без першого внеску
Придбання товарів (послуг) за рахунок коштів кредитної лінії може здійснюватися Клієнтом без внесення першого внеску.
Процентна ставка
Реальна річна процентна ставка складає:
- 27,9% на термін 6 місяців;
- 44,0% на термін 12 місяців;
- 51,8% на термін 24 місяці.
Щомісячна комісія від суми розстрочки:
- 1,8% на термін 3 та 6 місяців;
- 2,5% на термін 9 та 12 місяців;
- 2,9% на термін 18 та 24 місяців.
Наприклад, ти хочеш придбати ігрову приставку вартістю 1500 грн у розстрочку. Робиш покупку, після чого в цифровому банку Sense SuperApp переводиш покупку в розстрочку на 6 місяців. Щомісячний платіж складає 277,01 грн.
Детальні умови надання фінансових послуг та приклад розрахунку реальної процентної ставки тут.
Відключення/підключення розсилки від Банку щодо пропозиції розстрочки
-
Якщо Клієнт є користувачем мобільного банку Sense SuperApp і не бажає отримувати PUSH-сповіщення, необхідно в «Мій профіль» у Sense SuperApp деактивувати PUSH-сповіщення.
-
Якщо Клієнт не є користувачем мобільного банку Sense SuperApp і не бажає отримувати SMS з пропозицією розстрочки за карткою, то для деактивації розсилки необхідно надіслати код 01 на короткий номер 3530.
-
Якщо Клієнт бажає знову активувати розсилку SMS з пропозицією розстрочки за карткою, то для активації розсилки необхідно надіслати код 02 на короткий номер 3530.
Чому не оформилася розстрочка?
Таке трапляється, якщо на момент фінансового списання покупки:
- на кредитній картці були власні кошти;
- кредитна картка неактивна;
- є прострочення за кредитною карткою;
- покупку, переведену в розстрочку, було повернуто або скасовано.
Повернення товару
У разі, якщо Клієнт повернув до магазину товар, продавець повертає гроші за товар на картку. При цьому для закриття розстрочки Клієнтові необхідно в мобільному банку Sense SuperApp (у розділі «Продукти» — «Мої розстрочки») ініціювати перерахування суми, повернутої продавцем, на закриття розстрочки.
Дострокове повне або часткове погашення розстрочки за кредитною карткою
Якщо Клієнт бажає достроково (повністю або частково) закрити розстрочку, необхідно в мобільному банку Sense SuperApp (у розділі «Продукти» — «Мої розстрочки») ініціювати повне або часткове погашення розстрочки.
У разі часткового дострокового погашення залишок заборгованості за розстрочкою перераховується Банком частинами зі зменшенням строку користування розстрочкою. Саме залишок заборгованості за розстрочкою ділиться на розмір щомісячного платежу, який було розраховано під час оформлення розстрочки, таким чином визначаючи розмір строку, необхідного для повного погашення заборгованості за розстрочкою.
Чому не щодо всіх трансакцій надходить PUSH-сповіщення з пропозицією оформити розстрочку?
PUSH-сповіщення надсилаються Клієнтові, якщо сума покупки складає понад 2000 грн.
Покупки від 500 грн до 1999,99 грн можна оформити в розстрочку в мобільному банку Sense SuperApp в «Історії» або в розділі «Продукти» — «Мої розстрочки».
Який строк розстрочки?
Термін розстрочки: 3, 6, 9, 12, 18, 24 місяці.
Щомісячна комісія від суми розстрочки:
- 1,8% на термін 3 та 6 місяців;
- 2,5% на термін 9 та 12 місяців;
- 2,9% на термін 18 та 24 місяці.
Де я можу дізнатись про стан заборгованості за розстрочкою?
-
у мобільному банку Sense SuperApp
Відправка SMS-повідомлення з кодом на номер 3530
Мобільний оператор GSM-зв'язку:
- Київстар: 067, 068, 096, 097, 098;
- Vodafone: 050, 066, 095, 099;
- Lifecell: 063, 073, 093.
Для мобільних операторів GSM-зв’язку SMS-повідомлення на номер 3530 — безкоштовне.
Для клієнтів «Інтертелеком» та «Укртелеком» відправка SMS-повідомлення з кодом здійснюється на номер +380931770044 (плата за SMS згідно з тарифами оператора).
Чи повертається сума розстрочки після її оформлення?
При оформленні розстрочки сума не повертається на рахунок, а змінюються умови нарахування відсотків та погашення заборгованості.
Як погашається розстрочка?
У дату оформлення договору з кредитної картки автоматично буде списуватися щомісячний платіж за розстрочкою (коштом кредитного ліміту на цій картці).
Чи можливе дострокове розірвання договору?
- Клієнт має право достроково розірвати чи припинити договір шляхом дострокового повного погашення кредитної заборгованості. Будь-які неустойки в разі дострокового (повного чи часткового) повернення кредиту не нараховуються та не сплачуються.
Чи можлива відмова від кредиту?
Клієнт має право відмовитись від договору протягом 14 календарних днів з дати його укладання, згідно п. 2.22 Додатку №5 до Договору про банківське обслуговування фізичних осіб в АТ «Сенс Банк», повернувши отриманий кредит у повному обсязі і сплативши проценти за весь строк користування ним, протягом 7 днів з дати подання письмового повідомлення про відмову від договору.