Цифрові рішення майбутнього: Sense Bank на Digital Banking 2024
Sense Bank взяв участь у щорічній конференції Digital Banking 2024, організованої Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній. Подія зібрала представників найбільших українських банків, платіжних провайдерів, фінтехів і міжнародних інституцій.
До панельної дискусії, присвяченої майбутньому цифрових продуктів, приєдналася Інна Тютюн, членкиня правління, директорка блоків IT та роздрібного бізнесу Sense Bank. Спікерка зазначила, що відкритий банкінг, який законодавчо буде запроваджено в Україні у серпні наступного року, повинен вирішувати проблему підключення неохопленого банками населення, а також покращити цифровий досвід клієнтів.
“У рамках Open Banking ми активно запрошуємо фінтех-компанії та різні платіжні провайдери до співпраці на базі нашої платформи. Однак, передусім для нас важливо знайти економічно вигідну та ефективну бізнес-модель”, — прокоментувала Інна Тютюн.
Серед іншого пані Тютюн розповіла про вплив штучного інтелекту на банківський ринок. “Ми використовуємо ШІ для роботи служби підтримки, у контакт-центрах, продажах, колекшені. Також завдяки цим технологіям наша команда аналізує поведінку клієнтів, щоб створювати для них таргетовані пропозиції. Ми активно рухаємося у бік персоналізації та в нещодавньому оновленні застосунку Sense SuperApp вивели персональні пропозиції на головний екран”.
Інна Тютюн також підкреслила, що головна задача інновацій — покращувати клієнтський шлях і надавати користувачам можливість безшовно отримувати різноманітні сервіси в одному застосунку. За словами спікерки, перспективним напрямом для розвитку банків є збільшення кількості інвестиційних інструментів для українців.
Ще одна дискусія за участю представниці Sense Bank була присвячена цифровізації процесу роботи банків із преміум-клієнтами. Олена Комарова, директорка департаменту приватного банкінгу Sense Club, розповіла, що диджиталізація потрібна як для операційної роботи, так і для реалізації зручних та ефективних сервісів і продуктів. Водночас спікерка зауважила, що для комплексного обслуговування або вирішення абсолютно нового користувацького запиту важлива особиста комунікація менеджера з клієнтом.
У рамках обговорення Олена Комарова зазначила, що українському приватному банкінгу варто звернути увагу на клієнтів з ІТ-сектору. “На мою думку, наші послуги цікаві представникам ІТ-індустрії, які звикли до простих диджитал-рішень, однак інколи можуть просто не знати всіх можливостей і переваг, які надає приватний банкінг. Та як показує досвід, ті, хто приєднався до Sense Club, дуже задоволені нашій співпраці”.
Експерти зійшлися на думці, що в сегменті Private Banking банки конкуруватимуть сервісною моделлю, екосистемним підходом та інструментами для інвестування. “У Sense Club пріоритетом для нас є сервіс, персональні рішення та гарний менеджмент”, — прокоментувала пані Комарова.
Дякуємо організаторами та учасникам конференції за експертизу, цікаві думки та ідеї! Розвиваємо інноваційні цифрові продукти, бо в цьому є Сенс!