preloader

White для пенсій і соцвиплат

Щоденна картка з безкоштовним обслуговуванням

Завжди швидко і вигідно

01.

Пенсія та соцвиплати — своєчасно і без черг

Гроші зараховуються на картку в день нарахування грошей від держави
02.

Оформлення та обслуговування — безкоштовно

Для карток, якими користуються *
03.

Зняття до 20 000 грн/міс. — без комісії

У будь-якому банкоматі України та світу
04.

Кешбек — до 6%

В Cash’u Club щомісяця можна вибирати актуальний список категорій майбутніх витрат.
05.

SMS-інформування — безкоштовно

Sense Bank сповістить про кожну операцію з грошима
06.

Додатковий дохід щомісяця – 3,00% річних

від залишку власних коштів

* Важливо! Картка, на яку виплати від Пенсійного фонду України або Міністерства соціального захисту населення не приходять 6 і більше місяців, стає звичайною карткою White — з платою за обслуговування (тарифи тут).

Оформлення карти — у 2 кроки

* Важливо! У Пенсійний фонд та Управління праці та соціального захисту населення заявку для зарахування виплат Sense Bank надішле самостійно.

01
Відвідати відділення Sense Bank Актуальний список зібрано за цим
посиланням. Відділення працюють тільки на підконтрольній Україні території.
02
Вибрати тип картки: неіменну або іменну — від цього залежить швидкість отримання картки.Неіменну картку Sense Bank видасть одразу, для іменної необхідно дочекатися, доки Банк надрукує картку з Вашим іменем*

Цифровий банк Sense SuperApp – щоб картка працювала на всі 100%

Із застосунком від Sense Bank будь-які операції займають кілька секунд

Оплата комунальних послуг без комісій і без черг

А також мобільного і домашнього телефонів, дитячого садка і чого завгодно ще: всі платежі зібрані на одній кнопці головного екрана

Перекази рідним і близьким у кілька дотиків

Після першого переказу можна зберегти його шаблон, щоб у майбутньому все відбувалося ще швидше

Заробіток на своїх покупках

Щомісяця можна вибирати категорії витрат, щоб отримувати кешбек і виводити його реальними грошима на карту

Чуйна підтримка

Агенти допоможуть розв'язати будь-яке питання в листуванні або по відеодзвінку: тільки живе і приємне спілкування

Завантажити Sense SuperApp

Попередження

Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою

1. Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:

- приймаючи умови публічної пропозиції щодо отримання банківських послуг на умовах, передбачених Договором про банківське обслуговування фізичних осіб клієнт зобов'язується здійснювати оплату відповідних банківських послуг згідно тарифів Банку та інформувати банк про втрату електронного платіжного засобу;

- у разі порушення умов Договору про банківське обслуговування фізичних осіб до клієнта можуть бути застосовані штрафні санкції, згідно з умовами договору;

- у разі неналежного виконання клієнтом своїх зобов'язань за Договором про банківське обслуговування фізичних осіб Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, в тому числі і в примусовому порядку;

- відповідно до норм чинного законодавства України доходи отримані клієнтом відповідно до умов Договору про банківське обслуговування фізичних осіб підлягають оподаткуванню.

2. Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг);

3. Клієнт має право:

- відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

- достроково розірвати договір про надання банківської послуги дистанційно або письмово відповідно до умов, зазначених в Договорі

- після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом інформації (довідки), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, уключаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів з дня отримання банком такого запиту.

4. Банки не мають права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Умови договорів

Умови договорів

Тарифи White для пенсій і соцвиплат

Публічна пропозиція АТ «Сенс Банк» на укладання ДБО фізичних осіб

Питання та відповіді

Як оформити картку White для пенсій і соцвиплат?

Оформити картку можна:

  • у відділенні у вашому місті. Якщо ви проживаєте на непідконтрольній Україні території, зверніться до відділення банку на звільненій території.
  • у міні-відділенні банку.

Якщо у вашому населеному пункті немає відділення або міні-відділення Sense Bank — зверніться до Sense Bank в найближчому місті.
Актуальний список відділень зібрано за цим посиланням.

Які документи потрібні для оформлення картки для пенсій і соцвиплат?

Для оформлення пенсійної та соціальної картки потрібні такі документи:

  • Документ, який засвідчує особу.
  • Виписка з Єдиного державного демографічного реєстру або довідка про реєстрацію щодо місця проживання (для ID-паспортів) РНОКПП.
  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (для приватних підприємців).

Документ, який визначає цільове призначення виплати:

  • Пенсійне посвідчення (для отримання пенсійних зарахувань).
  • Свідоцтво про народження дитини (для отримання допомоги по догляду за дитиною).
  • Довідка про доходи, яка була надана Управлінням праці та соціального захисту населення (для отримання допомоги по безробіттю).
  • Рішення про встановлення опіки (для отримання допомоги на дитину під опікою).
  • Довідка з РАЦС про підстави внесення змін в книгу реєстрації відомостей про батька дитини або Довідка про склад сім'ї (формат №3) та свідоцтво про народження дитини (для отримання допомоги одиноким матерям).

Що таке "РНОКПП"? Чим він відрізняється від "ІПН"?

Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), також відомий як "індивідуальний податковий номер" (ІПН) — це цифровий код, необхідний кожному платнику податків для обліку в фіскальних органах. Він складається з 10 цифр і не змінюється протягом усього життя.

Тому немає різниці в поняттях РНОКПП та ІПН.

Якщо ви відмовились від РНОКПП (ІПН), наприклад, за релігійними переконаннями — в документах буде проставлена відмітка про відмову:

у паспорті-книжечці (на сьомій, восьмій або дев’ятій сторінці) — про право здійснення операцій за серією та номером паспорта;

в ID-картці — на зворотній стороні у полі РНОКПП буде прописано слово "ВІДМОВА".

Коли зараховується пенсія та соціальні виплати на картку?

Дату нарахування пенсій і соціальних виплат визначають соціальні організації самостійно (Управління праці та соціального захисту населення, Пенсійного фонду України, Служба зайнятості) і в ці дати передають дані про виплати в банк.

Після надходження даних банк проводить зарахування на картковий рахунок до двох робочих днів (як правило, день в день).