preloader

ARX

Умови:

Вид інформації

Інформація для заповнення

Об'єкт страхування

Об'єкт страхування:

майно на праві володіння, користування і розпорядження та/або можливі збитки чи витрати, для цього продукту майно - автомобіль або інший наземний транспортний засіб (ТЗ), зареєстрований в територіальних сервісних центрах, які підпорядковуються ГСЦ МВС, або інших уповноважених державних органах;

додаткове обладнання та/або комплектуючі елементи ТЗ, які встановлені на ньому, але не входять до заводської комплектації ТЗ відповідно до документації заводу виробника або його офіційного дилера.

Страхові ризики

Страхові ризики:

- «Викрадення»

- «Збиток (пошкодження або знищення) внаслідок ДТП»

- «Збиток (пошкодження або знищення) внаслідок інших подій» (протиправні дії третіх осіб, стихійне лихо, надзвичайні явища природи, пожежа або вибух, напад тварин, падіння предметів на ТЗ, попадання каміння або інших предметів, що відлетіли з-під коліс ТЗ, зовнішній фізичний вплив інших випадкових, раптових та непередбачуваних подій, які не є виключенням зі страхових випадків

Ліміти відповідальності (страхова сума)

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (лімітів відповідальності) не визначені.

Дійсна вартість ТЗ на дату укладення договору або на дату укладення додаткової угоди до договору про зміну страхової суми

Розміри страхової премії

Розмір річного страхового тарифу від 0,65% до 21,5% від розміру страхової суми

Розміри франшизи

Обирається клієнтом серед варіантів: 0%, 0.25%, 0.5%, 0.75%, 1%, 1.5%, 2%, 3%, 5%, 10% від страхової суми та встановлюється в обраному розмірі для усіх ризиків.

Територія та строк дії договору страхування

Україна (крім території Автономної Республіки Крим, м. Севастополь, окупованих територій), країни Європейського Союзу, країни прикордонного режиму Шенгенської угоди, Велика Британія, Ірландія, Андорра, Боснія і Герцеговина, Сербія, Чорногорія, Косово, Північна Македонія, Албанія, Турецька Республіка, Молдова, Грузія, Вірменія, Азербайджан, крім територій України та інших держав, на яких органи визнаної державної влади України та відповідних держав тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку.

Мінімальний строк дії договору страхування – 1 рік.

Максимальний строк дії договору страхування визначається максимальним строком договору автокредитування.

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

До страхових випадків не відносяться:

- На страхування не приймаються ТЗ, що експлуатуються понад 15 років з моменту виробництва, або не пройшли чергову перевірку технічного стану, або мають значні механічні та корозійні пошкодження.

- Страхова виплата не здійснюється, якщо збитки сталися під час керування застрахованим ТЗ водієм у стані алкогольного сп'яніння, під впливом наркотичних, токсичних речовин чи медичних препаратів, протипоказаних (заводом виробником або лікарем) та якщо збитки сталися під час керування ТЗ особою, яка не мала посвідчення на право управління ТЗ відповідної категорії. Підстави для відмови у страховій виплаті:

- Навмисні дії (бездіяльність) Страхувальника (представника/Вигодонабувача), спрямовані на настання страхового випадку.

- Вчинення Страхувальником, водієм застрахованого ТЗ або особою, на користь якої укладено договір, умисного злочину, що призвів до страхового випадку.

- Подання Страхувальником / його представником свідомо неправдивих відомостей про предмет договору страхування або про факт настання страхового випадку та/або надання відомостей, які не відповідають дійсності, по фактах, що стосуються страхового випадку, його обставин.

- Отримання Страхувальником (Вигодонабувачем, особою, допущеною до керування застрахованим ТЗ, представником Страхувальника (Вигодонабувача) повного відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні.

- Недотримання Страхувальником термінів надання Заяви про подію та на виплату без поважних на це причин, або створював Страховикові перешкоди у визначенні обставин страхового випадку та розміру збитків та/або визначенні наявності або відсутності підстав для визнання страховою/нестраховою та прийняття рішення за подією (своєчасно не надав пошкоджений ТЗ для огляду, не повідомив дійсні обставини страхового випадку, своєчасно не надав документи та/або інформацію на запит Страховика, не прибув до Страховика для надання пояснень, не надав пояснень, не надав довіреність згідно з умовами договору тощо);

- Ненадання в термін, визначений Страховиком, оригіналів документів, якщо Страхувальник раніше надавав копії документів та/або електронні копії оригіналів паперових документів.

- Інші випадки, передбачені законом. Вичерпний перелік випадків, що не є страховими, збитків, що не відшкодовуються Страховиком, підстав для відмови у здійснені страхової виплати зазначаються в Загальних умовах страхового продукту за класом 3 «Страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу)» та конкретному договорі страхування.

Вичерпний перелік випадків, що не є страховими, збитків, що не відшкодовуються Страховиком, підстав для відмови у здійснені страхової виплати зазначаються в Загальних умовах страхового продукту та договорі страхування.

Ліміти відповідальності страховика за окремим об'єктом страхування

В межах загальної страхової суми за договором страхування

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Страхова виплата здійснюється на підставі поданої Страхувальником згідно з умовами Договору Заяви про подію та на виплату і Страхового акта, який складається Страховиком. Страхова виплата здійснюється тільки після того, як повністю будуть встановлені причини та розмір збитку та надані Страхувальником усі необхідні документи та/або інформацію, в т. ч. такі, що підтверджують причини та розмір збитку, перелік яких наведено в договорі. Страховик складає Страховий акт протягом 10 (десяти) робочих днів, починаючи з моменту отримання Заяви про подію та на виплату та інших документів/інформації. Вказаний строк може збільшуватися відповідно до умов договору. При визнанні Страховиком події «страховим випадком» страхова виплата здійснюється протягом 10 робочих днів з дня складання Страхового акта. Рішення про відмову у здійснені страхової виплати приймається Страховиком протягом 10 (десяти) робочих днів, починаючи з моменту отримання Заяви про подію та на виплату та інших документів та/або інформації згідно з умовами договору, та повідомляється Страхувальнику письмово з обґрунтуванням причин відмови не пізніше 5 робочих днів з дня прийняття такого рішення.

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов'язків, визначених договором страхування

Страховик може відмовити у страховій виплаті або зменшити її розмір у випадку якщо страхувальник:

- Несвоєчасно повідомив про настання страхового випадку передбаченими умовами договору строки

- Не виконав обов’язки згідно умов договору страхування

- Не сплатив страхову премію (її чергову частину) у строки визначені договором страхування

- Інших підстав, встановлених чинним законодавством України, та договором страхування

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Страховий продукт є додатковим до послуг, що є предметом договору застави та / або кредитного договору / договору лізингу. Договір, що є складовою пакетної послуги, може бути укладений в рамках пакетної пропозиції або, за погодженням з надавачем основної послуги, як окремий договір.

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика (за наявності), включаючи терміни їх дії.

До даного продукту знижка та акційні пропозиції не застосовуються

Документи

Інформація для ознайомлення перед укладенням договору страхування:

Інформаційний документ про страховий продукт СК АРКС

Ознайомитися з інформацією про страхові продукти та загальні умови страхових продуктів можна на сайті страхових компаній:

- АТ «СК «АРКС» (код ЄДРПОУ 20474912)