preloader

Дебетова картка Простір

Для розрахунків на території України

Простір — це картка Національної платіжної системи

Випускається як додаткова картка до пакету послуг White. З її використанням можна здійснювати будь-які платіжні операції на території України – розрахунки в торговельній мережі та мережі Інтернет, отримання готівки в банкоматах та через термінали на касах магазинів, перекази коштів з картки на картку та інші операції.

Безліч переваг

01.

Поповнення картки без комісії

в касі та банкоматах Sense Bank з функцією cash-in, терміналах Easy Pay, City 24
02.

Додатковий дохід щомісяця – 3,00% річних

на залишок коштів з послугою “Дохідний сейф”
03.

Зняття коштів без комісії до 20 000 грн/міс

в будь-якому банкоматі світу

Попередження

Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою

1. Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:

- приймаючи умови публічної пропозиції щодо отримання банківських послуг на умовах, передбачених Договором про банківське обслуговування фізичних осіб клієнт зобов'язується здійснювати оплату відповідних банківських послуг згідно тарифів Банку;

- у разі порушення умов Договору про банківське обслуговування фізичних осіб до клієнта можуть бути застосовані штрафні санкції, згідно з умовами договору;

- у разі неналежного виконання клієнтом своїх зобов'язань за Договором про банківське обслуговування фізичних осіб Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, в тому числі і в примусовому порядку;

- відповідно до норм чинного законодавства України доходи отримані клієнтом відповідно до умов Договору про банківське обслуговування фізичних осіб підлягають оподаткуванню.

2. Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг);

3. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.

4. Банки не мають права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.

Щоб відкрити картку:

01
Ви можете звернутись до відділення Sense Bank
02
або зателефонувати до контакт-центру – 044 494 01 01

Тарифи та умови

Тарифи White | Black | Graphite

Умови договорів

Питання та відповіді

Що таке картка “Простір”?

Простір — це картка Національної платіжної системи. Вона випускається в рамках пакета послуг White. З її використанням можна здійснювати будь-які платіжні операції на території України — розрахунки в торговельній мережі та мережі Інтернет, отримання готівки в банкоматах та через термінали на касах магазинів, перекази коштів з картки на картку та інші операції.

Які переваги має картка “Простір” Sense Bank?

Особливості карти "Простір":

  • Можливість здійснювати різноманітні платіжні операції в межах України Забезпечена можливість безпечних інтернет-розрахунків завдяки LOOKUP CODE та технології PROSTIR e-Secure.
  • Автоматичне нарахування відсотків на залишок власних коштів.
  • Оформлення можливе тільки на ім'я власника та виключно у валюті гривня.
  • Випускається строком на три роки.

Які операції можливі з карткою “Простір”?

З використанням картки "Простір" ви можете:

1. Знімати готівку в банкоматах, касах банків та терміналах, що обслуговують картки національної платіжної системи "Простір". Пошукайте наклейку "Простір" на терміналах та банкоматах.

2. Розраховуватися карткою за покупки виключно на території України, як у звичайних магазинах, так і в інтернет-магазинах. Картка "Простір" не підтримує конвертацію валюти, включаючи технологію миттєвої конвертації DCC (Dynamic Currency Conversion). При розрахунку карткою, введення ПІН-коду обов'язкове, якщо сума оплати перевищує 500 гривень.

3. Здійснювати перекази на картку "Простір" або з неї.

Як відкрити картку?

Щоб відкрити картку ви можете звернутись до відділення Sense Bank або зателефонувати до контакт-центру — 044 494 01 01.