Простір — це картка Національної платіжної системи
Безліч переваг
Поповнення картки без комісії
Додатковий дохід щомісяця – 3,00% річних
Зняття коштів без комісії до 20 000 грн/міс
Попередження
Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою
1. Наслідки для клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
- приймаючи умови публічної пропозиції щодо отримання банківських послуг на умовах, передбачених Договором про банківське обслуговування фізичних осіб клієнт зобов'язується здійснювати оплату відповідних банківських послуг згідно тарифів Банку та інформувати банк про втрату електронного платіжного засобу;
- у разі порушення умов Договору про банківське обслуговування фізичних осіб до клієнта можуть бути застосовані штрафні санкції, згідно з умовами договору;
- у разі неналежного виконання клієнтом своїх зобов'язань за Договором про банківське обслуговування фізичних осіб Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, в тому числі і в примусовому порядку;
- відповідно до норм чинного законодавства України доходи отримані клієнтом відповідно до умов Договору про банківське обслуговування фізичних осіб підлягають оподаткуванню.
2. Банкам забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг);
3. Клієнт має право:
- відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
- достроково розірвати договір про надання банківської послуги дистанційно або письмово відповідно до умов, зазначених в Договорі
- після припинення дії договору про надання банківської послуги, включно у зв’язку із завершенням строку дії, розірванням або виконанням такого договору, звернутися до банку із запитом інформації (довідки), що стосується виконання сторонами своїх зобов’язань, встановлених договором, уключаючи інформацію (довідку) про відсутність заборгованості та виконання зобов’язань клієнта за договором у повному обсязі, яку банк надає у формі паперового або електронного документа (за вибором клієнта) протягом п’яти робочих днів з дня отримання банком такого запиту.
4. Банки не мають права вносити зміни до укладених з клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
Щоб відкрити картку:
Тарифи та умови
Тарифи White | Black | Graphite
Умови договорів
Питання та відповіді
Що таке картка “Простір”?
Простір — це картка Національної платіжної системи. Вона випускається в рамках пакета послуг White. З її використанням можна здійснювати будь-які платіжні операції на території України — розрахунки в торговельній мережі та мережі Інтернет, отримання готівки в банкоматах та через термінали на касах магазинів, перекази коштів з картки на картку та інші операції.
Які переваги має картка “Простір” Sense Bank?
Особливості карти "Простір":
- Можливість здійснювати різноманітні платіжні операції в межах України Забезпечена можливість безпечних інтернет-розрахунків завдяки LOOKUP CODE та технології PROSTIR e-Secure.
- Автоматичне нарахування відсотків на залишок власних коштів.
- Оформлення можливе тільки на ім'я власника та виключно у валюті гривня.
- Випускається строком на три роки.
Які операції можливі з карткою “Простір”?
З використанням картки "Простір" ви можете:
1. Знімати готівку в банкоматах, касах банків та терміналах, що обслуговують картки національної платіжної системи "Простір". Пошукайте наклейку "Простір" на терміналах та банкоматах.
2. Розраховуватися карткою за покупки виключно на території України, як у звичайних магазинах, так і в інтернет-магазинах. Картка "Простір" не підтримує конвертацію валюти, включаючи технологію миттєвої конвертації DCC (Dynamic Currency Conversion). При розрахунку карткою, введення ПІН-коду обов'язкове, якщо сума оплати перевищує 500 гривень.
3. Здійснювати перекази на картку "Простір" або з неї.
Як відкрити картку?
Щоб відкрити картку ви можете звернутись до відділення Sense Bank або зателефонувати до контакт-центру — 044 494 01 01.