Експерти Sense Bank взяли участь у Compliance Leadership Forum – 2025
25 квітня в Києві відбувся Compliance Leadership Forum – 2025 — щорічна подія, що об'єднує провідних експертів із комплаєнсу для обговорення ключових викликів та трендів галузі. Фокус форуму цього року — роль лідерства у побудові ефективних комплаєнс-систем, інтеграція технологій в управління ризиками та розвиток етичного бізнесу в Україні.
Sense Bank як експерти та спікери представили Ірина Темченко, директорка Департаменту контролю норм комплаєнс, головна комплаєнс-офіцерка (ССО) Sense Bank, Віталій Редько, керівник з комплаєнс перевірок Департаменту контролю норм комплаєнс, які поділилися досвідом щодо того, як комплаєнс стає невіддільною частиною стійкого розвитку бізнесу.
Ірина Темченко виступила зі спеціальною презентацією на тему «Роль compliance для бізнесу — win-win стратегія». У своїй доповіді вона акцентувала на тому, що комплаєнс — це не лише інструмент контролю, а й важливий драйвер зростання, підвищення довіри інвесторів, клієнтів і регуляторів, а також формування корпоративної культури прозорості та етичності.
Віталій Редько взяв участь у ризик-сесії із доповіддю на тему «Інтегрування управління комплаєнс-ризиками в процес ухвалення управлінських рішень». Він презентував підхід до впровадження комплаєнс-контролю на всіх етапах управлінського процесу, наголосивши на важливості вбудовування оцінки ризиків у систему ухвалення рішень, а не лише у звітність чи окремі етапи контролю.
Виступи експертів Sense Bank підтвердили прагнення банку будувати бізнес, орієнтований на прозорість, відповідальність і сталий розвиток.