preloader

Інформація для позичальників-військовослужбовців

Шановні клієнти!

Відповідно до вимог Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» АТ «АЛЬФА-БАНК» (надалі Банк) зобов’язується під час врегулювання простроченої заборгованості в період дії воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні"», та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування дотримуватися вимог щодо етичної поведінки безпосередньої взаємодії зі споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, а саме:

1) не взаємодіяти за власною ініціативою зі споживачем, який у будь-який зручний йому спосіб повідомив Банк про свою належність до захищеної категорії або щодо належності якого до захищеної категорії повідомили близькі особи такого споживача, його представники, спадкоємці, поручителі, майнові поручителі або треті особи, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію;

2) не взаємодіяти за власною ініціативою з близькими особами споживача, який належить до захищеної категорії, його представником, крім представника, який не є близькою особою такого споживача, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит такого споживача та які надали згоду на таку взаємодію.

Захищеними категоріями є:

а) військовослужбовці Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України;

б) військовослужбовці, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби;

в) члени сімей військовослужбовців, які загинули, померли чи пропали безвісти;

г) особи, які перебувають у полоні, особи, з якими втрачено зв’язок, особи, зниклі безвісти.

Споживач, який належить до захищеної категорії та має бажання на період дії воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування припинити взаємодію з АТ «АЛЬФА-БАНК» як кредитодавцем, його близькі особи, представники, спадкоємці, поручителі або майнові поручителі зобов’язані повідомити Банк про таке волевиявлення та про належність споживача до захищеної категорії за допомогою будь-якого засобу комунікації, наведеного нижче у цьому листі, з умовою надання копій підтвердних документів про належність споживача до захищеної категорії.

Підтвердними документами про належність споживача до захищеної категорії є:

• Для військовослужбовців Збройних Сил України, інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів спеціального призначення, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, які проходять військову службу на території України, — підписана командиром (начальником, керівником) або особою, яка його заміщує, відповідного структурного підрозділу, в якому проходить службу такий військовослужбовець, або керівником територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, скріплена гербовою печаткою довідка за формою, встановленою додатком № 2 до Закону України «Про споживче кредитування». Допускається складення довідки рукописним способом.

• Для військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок захворювання, пов’язаного з проходженням військової служби, чи внаслідок захворювання після звільнення їх з військової служби, пов’язаного з проходженням військової служби, — посвідчення інваліда війни.

• Для членів сімей військовослужбовців, які загинули чи померли, — посвідчення члена сім’ї загиблого.

• Для осіб, які перебувають у полоні, осіб, з якими втрачено зв’язок, осіб, зниклих безвісти, для членів сімей військовослужбовців, які зникли безвісти, — інформація, надана державним підприємством, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, про те, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави-агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти.

Банк зі свого боку зобов’язується невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання повідомлення про бажання споживача або відповідної особи, що підпадає під дію вимог закону України «Про споживче кредитування», припинити взаємодію та про його належність до захищеної категорії з копіями підтвердних документів про належність споживача або такої особи до захищеної категорії, повідомити про це колекторську компанію, фізичних та юридичних осіб, залучених на договірних засадах кредитодавцем, новим кредитором, колекторською компанією до безпосередньої взаємодії зі споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію.

Споживач, який втратив належність до захищеної категорії, зобов’язаний повідомити про це кредитодавця протягом 30 календарних днів з дня втрати належності.

Банк зі свого боку має право звернутися за підтвердженням інформації щодо належності споживача до захищеної категорії до центрального органу виконавчої влади, у підпорядкуванні якого перебуває структурний підрозділ, у якому проходить службу такий споживач, територіального центру комплектування та соціальної підтримки, який здійснив заходи щодо призову споживача на військову службу, державного підприємства, яке виконує функції Національного інформаційного бюро, — щодо інформації, що особа утримується в полоні або перебуває у заручниках держави - агресора, або включена до реєстру як така, з якою втрачено зв’язок, або зникла безвісти. Відповідь на такий запит кредитодавця, нового кредитора надається протягом 30 календарних днів з дня його отримання.

Після отримання повідомлення споживача про втрату належності до захищеної категорії або відповіді на запит із зазначенням, що споживач або відповідна особа не належить до захищеної категорії, Банк має право відновити взаємодію за власною ініціативою зі споживачем, його близькими особами, представником споживача, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит такого споживача та які надали згоду на таку взаємодію.

Звернення з питань врегулювання взаємодії зі споживачем, його близькими особами, представником, спадкоємцем, поручителем або майновим поручителем, третіми особами, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію, зі сторони Банку приймаються:

• у Контакт-центрі за тел. гарячої лінії 0800 50 20 50 (цілодобово);

• у будь-якому відділенні Банку,

• за допомогою чату у мобільному додатку cистеми дистанційного обслуговування Sense SuperApp.

Позичальник Банку має змогу написати звернення з адреси місця проживання/реєстрації у довільній формі. Оформлений лист необхідно направити на адресу Головного офісу Банка: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100; або направити сканкопію заповненого та підписаного звернення на електронну адресу Банку: ccd@alfabank.kiev.ua.