«Легка розстрочка» від Sense Bank: зростання у всіх напрямах у першому півріччі 2025 року
У першому півріччі 2025 року сервіс «Легка розстрочка» від Sense Bank продемонстрував впевнене зростання за всіма основними показниками. У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість унікальних клієнтів, які скористалися послугою, зросла на 70%. Такий самий приріст зафіксовано й за кількістю оформлених угод. Водночас обсяг продажів через сервіс збільшився на 88%.
Окремої уваги заслуговує розвиток партнерської мережі. Банк активно працює над її розширенням, пропонуючи бізнесу інструмент для зростання продажів та підвищення лояльності покупців. У першому півріччі 2025 року кількість нових залучених партнерів зросла на 125% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. До сервісу приєднуються як роздрібні торгові точки, так і онлайн-магазини, що інтегрують розстрочку у процес покупки - як офлайн, так і через цифрові канали.
«Легка розстрочка» вже стала одним із найбільш популярних сервісів банку. Для клієнтів це зручний платіжний інструмент з прозорими умовами та без прихованих платежів, а для бізнесу - можливість підвищити середній чек і стимулювати повторні покупки. Крім того, сервіс інтегрований у цифрову екосистему Sense SuperApp, що робить користування ним ще зручнішим.
«Ми спостерігаємо стійке зростання за всіма ключовими показниками - від залучення нових клієнтів до збільшення обсягів продажів і розширення партнерської мережі. Це свідчить про довіру до сервісу з боку клієнтів і бізнесу. Сервіс впевнено закріпився в продуктовому портфелі банку як один із найефективніших інструментів для підтримки щоденних витрат. Ми продовжуємо інвестувати в його розвиток, цифровізацію та масштабування партнерської мережі», - зазначив Антон Коляна, керівник напряму розвитку партнерських програм Sense Bank.