preloader

Представники Sense Bank взяли участь у конференції E-Commerce Day

У Києві відбулася конференція E-Commerce Day – масштабна подія для представників електронної комерції, фінтеху та цифрового маркетингу, організована Українською асоціацією фінтех та інноваційних компаній. Sense Bank долучився до події. Його експерти  взяли участь у тематичних панельних дискусіях.

Так, Інна Тютюн, членкиня Правління, директорка блоків IT, роздрібного та платіжного бізнесу, диджиталізації Sense Bank  під час дискусії «Цифрові платежі в eCommerce» акцентувала на тому, що гіперперсоналізація, мобільна першість, стрімкий розвиток моделей BNPL та поява альтернативних методів платежів змінюють підхід до побудови платіжних екосистем.

01 01

«Сучасний клієнт очікує, що платіж буде не лише швидким, а й безпечним і персоналізованим. Для банків це означає інтеграцію ШІ, захист даних, впровадження біометрії та open banking-рішень», –  зазначила Інна Тютюн.

На панельній дискусії «Тренди цифрового маркетингу» позицію банку представляв Олексій Мороз, керівник напряму з розвитку маркетингу та комунікацій Sense Bank. У своєму виступі експерт звернув увагу на трансформацію маркетингових стратегій під впливом фінансових інструментів.

01 01

«Нині в e-commerce виграють ті, хто будує не лише продукт, а й екосистему довкола нього. Це означає не лише спрощення шляху клієнта до покупки/сервісу, інвестиції у зрозумілу оплату, але й відкритість до партнерств. Успішні кампанії дедалі частіше народжуються на стику сфер: фінансової, культурної, освітньої. Головне – синхронізувати зусилля, щоб клієнт бачив єдиний, зручний досвід, що викликає довіру», – поділився Олексій Мороз.

Для команди Sense Bank E-Commerce Day став простором діалогу, нових ідей і підтвердження: цифрові інновації мають сенс лише тоді, коли змінюють життя клієнтів на краще.