preloader

Sense Bank фіксує стрімке зростання попиту на послугу «Легка розстрочка»

За результатами продажів у 3 кварталі 2025 року кількість унікальних клієнтів, які скористалися сервісом «Легка розстрочка», зросла на 80%, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. Такий само приріст продемонструвала й кількість угод, оформлених у «Легку розстрочку».

Обсяг продажів у межах сервісу збільшився на 105% – більш ніж удвічі порівняно з минулим роком, що свідчить про стабільне зростання попиту та довіри клієнтів до цього продукту. Середній чек покупок у «Легку розстрочку» зріс на 15%, що вказує на готовність клієнтів користуватися розстрочкою для придбання більш вартісних товарів і послуг.

До кінця 2025 року банк планує подвоїти партнерську мережу, розширюючи можливості для клієнтів і бізнес-партнерів. 

Одним із ключових оновлень року стала поява в мобільному застосунку Sense SuperApp функції «Персональні пропозиції», яка робить акційні пропозиції від партнерів більш персоналізованими. Вони відображаються на головному екрані застосунку для активної кредитної картки та формуються за допомогою штучного інтелекту – з урахуванням вподобань клієнта, історії його покупок і регіону проживання. Завдяки цьому клієнти отримують пропозиції, а партнери – ефективний канал комунікації зі своєю аудиторією.

«Ми бачимо, що “Легка розстрочка” стала для наших клієнтів не просто фінансовим інструментом, а частиною щоденного життя. Вона поєднує зручність, технологічність і вигоду, дозволяючи купувати потрібне саме тоді, коли це актуально. Завдяки штучному інтелекту в застосунку ми робимо кожну пропозицію персоналізованою», — зазначив Антон Коляна, керівник напряму розвитку партнерських програм Sense Bank. 

Sense Bank і надалі розвиватиме напрям розстрочок, створюючи для клієнтів нові можливості, а для партнерів – ефективні інструменти для зростання бізнесу.