Sense Bank отримав нагороду HR-БРЕНД УКРАЇНА 2025 за ефективні внутрішні комунікації
Sense Bank здобув професійне визнання в межах премії HR-БРЕНД УКРАЇНА 2025, отримавши нагороду в номінації «Комунікації як запорука сталості бізнесу».
Відзнака підтверджує ефективність впровадженої в банку системи внутрішніх комунікацій, яка ґрунтується на принципах відкритого діалогу, прозорості рішень і людяності у щоденній взаємодії з командою. Такий підхід є важливою частиною сталого розвитку бізнесу та формування сильної корпоративної культури.
«Переконана, що відкритість дає сміливість говорити й чути, щирість формує довіру, а підтримка створює відчуття опори навіть у буремні часи. Саме на цих цінностях ми будуємо внутрішні комунікації Sense Bank, і саме вони є основою нашого сталого розвитку», — зазначила Олена Велика, директорка з управління персоналом Sense Bank.
Проєкти-учасники оцінювалися незалежним журі за такими критеріями:
- стратегічність і системність HR-підходів;
- вплив комунікацій на рівень залученості та корпоративну культуру;
- сталість рішень і їх реальний ефект для бізнесу;
- відповідність цінностям і викликам сьогодення.
Зазначимо, премія HR-БРЕНД є однією з наймасштабніших програм професійної оцінки HR-проєктів в Україні та відзначає найкращі практики у сфері управління персоналом, розвитку людей і корпоративної культури.
Є сенс у відкритій взаємодії та спільних цінностях — саме на цьому Sense Bank будує свою корпоративну культуру.