preloader

Sense Bank став ексклюзивним партнером нового випуску журналу «Літопис українського дизайну»

Sense Bank продовжує системно підтримувати ініціативи, що розвивають українську культуру. Одним із таких проєктів став четвертий номер періодичного видання «Літопис українського дизайну», створений дизайн-бюро Spiilka у партнерстві з видавництвом ist publishing.

Випуск став наймасштабнішим у серії, зібравши під однією обкладинкою візуальні й сенсові перетини між театром, кіно, музикою, керамікою, шрифтами, айдентикою та цифровими платформами. Читачі знайдуть у ньому матеріали про сценографію Анатоля Петрицького, айдентику Театру Франка, шрифтову спадщину Василя Хоменка, а також сучасні візуальні рішення від компаній та проєктів.

01 01

«Із розумінням, наскільки важливою, але вразливою під час війни є культура, ми здійснюємо всебічну підтримку культурних інституцій та окремих проєктів. Ми не продукуємо красиві гасла, ми діємо», — коментує Олена Зубченко, заступниця голови правління Sense Bank.

Журнал є спробою побачити й показати, як народжувалася та змінювалася українська дизайн-ідентичність.

01 01

«З кожним випуском ми збираємо ті самі елементи, з яких поступово складається відповідь на важливе запитання: що таке український дизайн? За рік проєкт побував на подіях від Арсеналу до Франкфурта, а кожен номер створюється у співпраці з архівами, музеями, бібліотеками та колекціонерами з усього світу». — коментує головний редактор, Володимир Смирнов.

Випуск журналу доступний для замовлення на сайті видавництва istpublishing. Увесь прибуток від продажу видання буде спрямовано на створення наступних номерів.