Sense Bank відновив роботу всіх послуг — онлайн-сервіси працюють з 10 жовтня
У пʼятницю, 10 жовтня, внаслідок нічної атаки ворога постраждала онлайн-інфраструктура одного з партнерів Sense Bank. Це тимчасово вплинуло на роботу частини дистанційних сервісів. Вже до кінця дня команда банку відновила стабільність систем.
Sense Bank щиро дякує клієнтам за розуміння, лояльність і підтримку. На знак вдячності у вихідні, 11–12 жовтня, у застосунку Sense SuperApp було проведено акцію з додатковими 5% кешбеку за покупки картками банку. За два дні клієнти банку отримали 9,6 млн бонусів у межах програми лояльності Cash’u Club.
Водночас команда Sense Bank провела ретельний аналіз інциденту та оновила технічні сценарії реагування для більш ефективного вирішення подібних ситуацій в майбутньому.
Важливо зазначити, що протягом усього часу проведення технічних робіт персональні дані та кошти клієнтів залишалися у повній безпеці.
Щодо хронології події:
10 жовтня о 8:54 був зафіксований збій в одного з технічних партнерів Sense Bank. Через це онлайн-сервіси банку тимчасово стали недоступними. Команда оперативно провела діагностику, визначила причину інциденту та перелік систем, які потребували відновлення. Після цього розпочалася робота з поетапного відновлення сервісів.
О 13:50 завдяки злагодженим діям ІТ-департаменту, системи почали поступово відновлюватися.
Вже о 15:10 наслідки збою були повністю усунені, а всі сервіси банку функціонували у штатному режимі, включно з мобільним застосунком Sense SuperApp. Впродовж кількох годин клієнти ще могли стикатися з поодинокими технічними затримками, однак вони виникали у звʼязку з високою активністю користувачів в онлайн-каналах обслуговування.
Sense Bank і надалі працює над посиленням стійкості своїх ІТ-систем, забезпечуючи клієнтам надійність, безпеку та безперервність банківських послуг в умовах воєнних викликів.