Sense Bank впроваджує нову функцію для клієнтів ФОП
З 22 серпня 2025 року для всіх клієнтів Sense Bank, які є фізичними особами-підприємцями, доступний персональний менеджер. Клієнти ФОП та їхні довірені особи, які відкрили рахунок ФОП онлайн через Sense SuperApp, у розділі додатка «Підтримка» зможуть бачити контактні дані закріпленого персонального менеджера, якому можна зателефонувати, або написати листа.
Функція «Контакти персонального менеджера» покликана започаткувати безпрецедентний рівень обслуговування для фізичних осіб-підприємців. Новий функціонал дозволяє забезпечити зручний формат комунікації: персональний менеджер – ФОП. Консультації від персонального менеджера будуть доступні у робочий час через мобільний застосунок, а в онлайн чаті застосунку – цілодобово.
За словами директорки департаменту малого та середнього бізнесу Sense Bank Яни Шумунової такий крок відкриє нові можливості для фізичних осіб підприємців.
«Персональний менеджер – це послуга, яку зазвичай банки додають до пакета обслуговування преміум бізнес-клієнтів. Сьогодні у Sense Bank ми змінюємо це. Завдяки такій функції кожен наш клієнт ФОП отримає доступ не тільки до послуг персонального менеджера, а й до цілодобового чату для розв'язання будь-яких питань. Функціонал доповнить вже наявну лінійку онлайн послуг для фізичних осіб-підприємців. Ми прагнемо максимально спростити ведення власної справи для українських підприємців і тому не просто перенесли 100% всіх послуг для ФОП в онлайн, а й постійно його доповнюємо новими можливостями», – зазначила Яна Шумунова.
Також клієнти Sense Bank фізичні особи-підприємці при постійній співпраці з особистим менеджером у питаннях розв'язання бізнесових задач зможуть отримати консультації й щодо особистих фінансів.