Sense Bank впроваджує нову інтеграцію лояльності з WOG через Deeployalty
Sense Bank за підтримки Deeployalty представив інноваційне рішення, яке дозволяє клієнтам мережі автозаправних комплексів WOG згенерувати картку лояльності PRIDE безпосередньо у мобільному застосунку Sense SuperApp.Завдяки цій ініціативі, користувачі можуть легко накопичувати бонуси та отримувати знижки на кожній заправці, а також під час покупок у WOG CAFE і WOG MARKET.
Тепер заправка авто або купівля кави стали не лише зручними, але й вигідними. Клієнти Sense Bank отримують можливість миттєво накопичувати бонуси, просто розраховуючись банківською карткою на АЗК WOG.
"Ми прагнемо, щоб технології працювали на наших клієнтів, роблячи їхнє життя простішим і комфортнішим. Завдяки інтеграції з WOG, клієнти Sense Bank можуть насолоджуватися усіма перевагами програми лояльності без зайвих зусиль," — Олександр Поддєрьогін, начальник Управління транзакційних продуктів Sense Bank.
Для того, щоб скористатися новою можливістю, клієнтам достатньо перейти до мобільного застосунку Sense SuperApp, додати картку лояльності PRIDE у розділі "Програми лояльності" та розпочати накопичувати бонуси при кожній покупці.
Ця інтеграція є важливим кроком для поліпшення клієнтського досвіду, адже ми постійно працюємо над впровадженням нових технологій і рішень, що дозволяють нашим клієнтам отримувати максимум зручності та вигоди від користування банківськими послугами.