Особливості послуги:
Перекази здійснюються в іноземній валюті по всьому світу між банками які включені в систему SWIFT
Для відправки переказу необхідно мати поточний рахунок та знати SWIFT реквізити Отримувача
Кошти надійдуть отримувачу протягом 1-3-х робочих днів
Додаткова інформація:
Як здійснити переказ
Тарифи та супровідні послуги при відправленні переказу
Обмеження для відправки переказу
Як отримати переказ
Реквізити для отримання переказу
Тарифи та супровідні послуги при отриманні переказу
Вимоги законодавства
За більш детальною інформацією звертайтесь, будь-ласка, в найближче відділення АТ «Сенс Банк» або за тел. 044 494 01 01
Ви також можете завчасно ознайомитися з тарифами на обслуговування в системі SWIFТ.
Поточний рахунок можна відкрити онлайн у цифровому банку Sense SuperApp
Поширені питання
Що таке Swift-переказ?
Як зробити Swift-переказ з України?
Яка комісія за надсилання Swift-переказу в Sense Bank?
Swift-переказ за кордон у Sense Bank: які є обмеження?
Як отримати Swift-переказ у Sense Bank?
Яка комісія за отримання Swift-переказу в Sense Bank?
Скільки часу йде Swift-переказ за кордон (наприклад, у Польщу) та з-за кордону?
Як відстежити Swift-переказ?
Типові форми документів
Типові форми документів
Публічна пропозиція АТ "Сенс Банк" на укладання Договору про банківське обслуговування фізичних осіб
Попередження:
1. Наслідки для Клієнта в разі користування банківською послугою або невиконання ним обов'язків згідно з договором про надання цієї банківської послуги:
- Клієнт зобов'язаний оплачувати винагороду банку за надання даної послуги згідно встановлених та діючих тарифів в момент надання послуги або в інший срок, якщо такий визначений тарифами.
- Клієнт зобов'язаний надати на першу вимогу банку документи та/або відомості необхідні для отримання відповідної послуги згідно внутрішніх положень банку та/або діючого законодавства України.
- В разі невиконання Клієнтом обов'язків, передбачених договором про надання банківських послуг, Клієнт нестиме відповідальність згідно умов договору.
2. Банку забороняється вимагати від клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
3. Клієнт має право відмовитися від отримання рекламних матеріалів засобами дистанційних каналів комунікації.
4. Банк не має права вносити зміни до укладених з Клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
5. Клієнт має право на відмову від договору про надання банківської послуги, якщо таке право передбачено законом.
6. Супровідні послуги третіх осіб – відсутні.